TEAM

61e5cf2d-7f79-4d5e-a1c0-8d5eb7a791fe.jpg

MARIO

Mis Herz isch sit 1998 de Kulinarik und em organisierä vo grosse und chlinä Aläss vergäh.

Mis Credo isch geht nicht, gibt’s nicht.

Nach über 14 Jahr als selbständige Caterer, stets bim Gast uswärts am kochä, froi ich mich uf das Abentür Restaurant. Ich fühl mich g'ehrt die legändär Luft exklusiv dörfe z öffne und froi mich uf din Bsuech.

Raquel-Dias-17175 1.jpg

RAQUEL

Es isch immer wieder schön in Meilä bi de geilä dihei z sii :-) Durch die wertvoll Fründschaft und 10-jährigi Zämearbet mit em Mario bini immer wieder i de Gnuss cho, Ziit i de Luft z verbringe.
Als Generalistin mit grossem Erfahrigsschatz bin ich ide Ufbauphase für oies Wohl ade Front verantwortlich.
Es erfüllt mich mit grosser Froid das Pop-up-Bijoux mit noiä und altä Bekanntschafte z teilä.